Just do it!

Just do it!

fredag 15 januari 2010

Go´kväll alla goda!

Bara en liten puss i rymden till er denna fredagskväll, för att ni är så underbara!
Tusen tack för alla ljuva ord om det lilla dockrummet. jag blir så himla glad och förvånad att ni ger er tiden. TACK!

Den bästa helgen önskar jag er alla!

Och så tänker jag inte skriva mera!...nu blev ni lite förvånade va..?!..;)
Men, men, det är viktigt att veta när man ska vara tyst också..:)
Och så ses vi på måndag istället, för helgen tänker jag fylla med tankar och umgänge. Japp, en helt ok kombination, faktiskt.

Och så bara lite bilder från en hörna, som ni sett massa gånger förr...

Sköt om er och de era!
Njut i nuet och andas lugnet.
och på det...
min största kram..:)

24 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Helt nyyydelige bilder!! Takk for herlig inspirasjon en fredag kveld:) Ønsker deg en riktig god helg også, kjære Gùa!!

Klem Anette:)

White cotton grass sa...

Trevlig helg!

kram
helena

Vintage House sa...

Oh härliga bilder! har börjat blogga igen efter ett långt uppehåll och voe kul om du tittade in önksar dig oxå en ljuvlig helg kram sandra

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei:) Du har et fantastisk flott hjem,vakre bilder! Ha en riktig fin helg.Flott reportasje fra vakre hjem..

frøken olsens drømmer sa...

blir jo bare så glad,når en besøker den herlige bloggen din ;)
vakkert vakkert...
ønsker deg en fortryllende helg med masse inspirasjon ;))
klem fra meg ;))

vosgesparis sa...

very sweet of you ;)
Have a good weekend.
desiree

Vintage House sa...

Vänta nu jag har alltid känt igen din bild, men har inte klickat riktigt och förlåt inte riktigt nu heller. Gymet Goa hjälp mig jag känner igen det???skriv söta och förklara .... varma kramar sandra

Vintage House sa...

du har mail:)

hagagården sa...

Hej
Men så underbart vackert du har det,så vackra bilder du visar!!
Kram o ha en go helg.
ninni

Jacqueline @ HOME sa...

Beautiful photographs of your home yet again, Gua.
You have such beautiful things.
Have a lovely weekend. XXXX

Millygarden sa...

Så himmla vackert som alltid när man kikar in till dig söt Gua. Jag är riktigt kär i ditt fina postskåp så himmla fint och passar så bra mot dina vita väggar.

Ha en fin helg!
Kram Marina

Annas skattkammare sa...

Underbar hörna! Ha en toppen helg!
Kram /Anna

Villa König sa...

Wonderful photos like always! Love your blog.

Klem
Yvonne

Inspiration i vitt sa...

Om jag kunde så skulle jag gå in i bilden och sätta mig i din korgstol, titta på jesus och dingla med benen hihi. ha en härlig helg. Kramar i massor/Ingela.

marionneta sa...

Pěkný den, vyzvedni si na mém blogu ocenění pro tebe a tvé krásné inspirace!!! Marionneta

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväll.. Underbara bilder du visar..dockskåpet va de sötaste ja sett.. massa kramar sussie

Norregård sa...

Underbara bilder Gùa!!!
Trevlig helg på dig;o)
Kram Kram Malin

inga Heiddal sa...

Nú bara ég ekki skilja hvar þetta er í húsinu... Búin að prófa hinar og þessar leiðir til þess...:O/ En fínt er það...Kringlur og kanilsnúðar til þín!!

Anci sa...

Du ger mycket ändå, trots att du inte säger så mycket i dag.

Kram till dig
Anci

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ohhh sååå vackra bilder!!! Som vanligt vännen =) Du är en sådan inspirationskälla!

Ja jag är också så dålig nu på att hinna hälsa på och lämna kommentarer. För maken pluggar och jobbar vid datorn dygnet runt. Det är nu på helgmornarna jag kan sitta i lugn och ro.

Ha det så gott!

KRAM Anita

annashusidingtuna sa...

Trevlig helg!!
Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det bordet du har där i hörnan var så jättefint, jag gillar den stadiga formen på foten. Och dockrummet i förra inlägget var ju helt bedårande.
Ha en bra söndag
Goa kramen till dig
AnnaMaria

Madame B - Vintage & Chic Antique sa...

Som alltid viser du helt underbare bilder, bare til å drømme seg bort.
ha en fin kveld.
Mvh Harriet

blomsterboden i skanör marie sa...

Måste bara säga det igen, dina bilder, ditt hem är HELT fantastiskt insspirerande och vackert=)
Tack!!
Kramkram marie